Norr Went South
måndag 30 augusti 2010
Skriva
Jag har ett inlägg som vill ut, men ut kommer det inte. Det sitter liksom fast inuti mig. Det är jättestörande. Men varje gång jag försöker formulera det så blir det bara pannkaka. Kanske får behålla det för mig själv dårå.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar