tisdag 21 september 2010

Älskade syster!

Hon jobbar natt ibland. Väldigt sällan numera, men ibland. I förrgår försov hon sig och hann inte sätta blommorna i vatten innan hon fick springa iväg till jobbet...

Jag känner bara en som gör såna saker och det är min bästa bästa syster!

6 kommentarer: