Hahaha, underbart. Kreativt!
Omentjej: Eller hur!!
Din syster är helt fantastisk!
Frk S: Mmm! I know!
Haha, nu tror jag att jag är lite kär i din syster också! :D
Ponder: =D
Hahaha, underbart. Kreativt!
SvaraRaderaOmentjej: Eller hur!!
SvaraRaderaDin syster är helt fantastisk!
SvaraRaderaFrk S: Mmm! I know!
SvaraRaderaHaha, nu tror jag att jag är lite kär i din syster också! :D
SvaraRaderaPonder: =D
SvaraRadera