Bilder vore roligt :) Vi skulle gärna se era bilder från kajakveckan också, kom jag på nu! :DOch appropå kablar så hittade vi några stycken, men det gömmer sig nog ett gäng till därnere... ;)
Therese: Du, dom där kajakbilderna. Jag säger så här -Det är inte mig det sitter i! Jag har bett honom att dela med sig...Jag förstod väl att ni skulle hitta kablar! ;)
Bilder vore roligt :) Vi skulle gärna se era bilder från kajakveckan också, kom jag på nu! :D
SvaraRaderaOch appropå kablar så hittade vi några stycken, men det gömmer sig nog ett gäng till därnere... ;)
Therese: Du, dom där kajakbilderna. Jag säger så här -Det är inte mig det sitter i! Jag har bett honom att dela med sig...
SvaraRaderaJag förstod väl att ni skulle hitta kablar! ;)