Norr Went South
onsdag 1 september 2010
Klagosång
Fy vilken omotiverande arbetsdag.
Och nu pensionspararseminarium på det. Som om det inte räckte med att det är två dagar kvar på den här veckan. Nejdå, blir påmind om att jag har en si så där 35 år kvar. Yeey!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar