söndag 26 september 2010

Söndagsgöra

- Kört från stugan till stan
- Betalat månadens alla räkningar
- Sorterat in papper i pärmar. (papper från maj...)
- Tuggat papper
- Tvättat tre maskiner tvätt (än så länge)
- Vikt tvätt
- Plockat
- Renbäddat

Nu ska jag gå till pappersinsamlingen och sedan rengöra kylen. Men först ska jag försöka hitta något att äta.

6 kommentarer: