tisdag 26 oktober 2010

Det ska vi fira!

Idag har jag varit ringmärkt i tre år.

Det firades med blommor till mannen, go'fika och skumpa! Jag tycker att man ska fira allt som går att fira. Vem vet om man lever imorgon? Det är lika bra att fira när man kan.

5 kommentarer: