Norr Went South
tisdag 26 oktober 2010
För första gången
Det är många saker man gör för första gången. Allt har ju en första gång skulle man kunna säga.
Men idag var jag först in på en helt nystädad IKEA-toalett. Det händer ju faktiskt aldrig!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar