Hurra! Väntar man tillräckligt länge så kanske någon gör jobbet åt en! :D
Här också. Fast hela huset. Skit.
Ivana: Ehm...kanske.J: Hela lägenheten här också. Men det värsta var i köket.
Hurra! Väntar man tillräckligt länge så kanske någon gör jobbet åt en! :D
SvaraRaderaHär också. Fast hela huset. Skit.
SvaraRaderaIvana: Ehm...kanske.
SvaraRaderaJ: Hela lägenheten här också. Men det värsta var i köket.