fredag 22 oktober 2010

Huvva!

Det ser ut som skräp i köket. Men det får vänta till imorgon.


3 kommentarer:

  1. Hurra! Väntar man tillräckligt länge så kanske någon gör jobbet åt en! :D

    SvaraRadera
  2. Ivana: Ehm...kanske.

    J: Hela lägenheten här också. Men det värsta var i köket.

    SvaraRadera