tisdag 26 oktober 2010

Klökk


2 flaskor står i köket och väntar på att julen skall anlända.

3 kommentarer:

  1. Hurra! Snart är det glöggdags!

    SvaraRadera
  2. Har helt missat årsglöggens premiär i år! Tur ni hunnit köpa iaf ;)

    SvaraRadera
  3. Miriam: Jajjemän! I helgen faktiskt.

    fia: Japp! Det är bara å köm förbi så bju vi på ett glas!

    SvaraRadera