Hurra! Snart är det glöggdags!
Har helt missat årsglöggens premiär i år! Tur ni hunnit köpa iaf ;)
Miriam: Jajjemän! I helgen faktiskt.fia: Japp! Det är bara å köm förbi så bju vi på ett glas!
Hurra! Snart är det glöggdags!
SvaraRaderaHar helt missat årsglöggens premiär i år! Tur ni hunnit köpa iaf ;)
SvaraRaderaMiriam: Jajjemän! I helgen faktiskt.
SvaraRaderafia: Japp! Det är bara å köm förbi så bju vi på ett glas!