Men åh! Underbart! Jag älskar kramar och kramar från barn är extra gott för hjärtat!!
Det var smärtsamt att släppa dig.. lillan blev alldeles förstörd över att hon inte kunde gå längst bak i bussen för att vinka hej då. Livet är tufft.
Omentjej: Verkligen!Frk S: Ja, inte är det helt rättvist alltid...
Men åh! Underbart! Jag älskar kramar och kramar från barn är extra gott för hjärtat!!
SvaraRaderaDet var smärtsamt att släppa dig.. lillan blev alldeles förstörd över att hon inte kunde gå längst bak i bussen för att vinka hej då. Livet är tufft.
SvaraRaderaOmentjej: Verkligen!
SvaraRaderaFrk S: Ja, inte är det helt rättvist alltid...