Jag kan inte på lång väg beskriva den avund jag för tillfället känner!
Frk S: Ja, den kvällen var fantastisk! Jag ställer mig frågan -varför frågade jag inte om du ville följa??
Ja, varför??!!
Jag kan inte på lång väg beskriva den avund jag för tillfället känner!
SvaraRaderaFrk S: Ja, den kvällen var fantastisk! Jag ställer mig frågan -varför frågade jag inte om du ville följa??
SvaraRaderaJa, varför??!!
SvaraRadera