Norr Went South
onsdag 13 oktober 2010
Som taget ur hemkunskapsboken
Om det inte vore för att den sjönk ihop. Varför gör den det VARJE gång? Oavsett bakpulver i, eller ej.
Jag har också trott att mjölken spelat roll. Men nu kör jag vanlig mjölk och den är minsann lika platt som vanligt.
Men god!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar