lördag 30 oktober 2010

Vissa kanske tycker att det är lite väl tidigt

4 kommentarer:

  1. Jag tycker nästan det var väl sent. Nästa år börjar vi redan i september!

    SvaraRadera
  2. Lite tidigt...men vad tusan - igår köpte jag skumtomtar och maken julmust, så vi ska inte säga så mycket.

    SvaraRadera
  3. Marcus: September...oj. Skriver du upp det? För jag kommer garanterat inte att komma ihåg det!

    J: Skumtomtar! Dra mig baklänges så goda dom är! Julmust inhandlades även av mig igår...

    Miriam: Alltså, mitt i sommaren känns ju inte okej. Men nu när det ändå är mörkt ute om kvällarna. Då är det väl lika bra att köra på!

    SvaraRadera