Jag tycker nästan det var väl sent. Nästa år börjar vi redan i september!
Lite tidigt...men vad tusan - igår köpte jag skumtomtar och maken julmust, så vi ska inte säga så mycket.
Kan det vara för tidigt?
Marcus: September...oj. Skriver du upp det? För jag kommer garanterat inte att komma ihåg det!J: Skumtomtar! Dra mig baklänges så goda dom är! Julmust inhandlades även av mig igår...Miriam: Alltså, mitt i sommaren känns ju inte okej. Men nu när det ändå är mörkt ute om kvällarna. Då är det väl lika bra att köra på!
Jag tycker nästan det var väl sent. Nästa år börjar vi redan i september!
SvaraRaderaLite tidigt...men vad tusan - igår köpte jag skumtomtar och maken julmust, så vi ska inte säga så mycket.
SvaraRaderaKan det vara för tidigt?
SvaraRaderaMarcus: September...oj. Skriver du upp det? För jag kommer garanterat inte att komma ihåg det!
SvaraRaderaJ: Skumtomtar! Dra mig baklänges så goda dom är! Julmust inhandlades även av mig igår...
Miriam: Alltså, mitt i sommaren känns ju inte okej. Men nu när det ändå är mörkt ute om kvällarna. Då är det väl lika bra att köra på!