Bu eller bä?
Omentjej: Buä..? Gillar man ettan så gillar man kanske också tvåan. Men det märks att det är många år mellan produktionerna.Jag var inte såld på den första, jag är inte såld på den andra. Mer kärlek och mer Hollywood i nummer två, precis som kritikerna säger.
Bu eller bä?
SvaraRaderaOmentjej: Buä..?
SvaraRaderaGillar man ettan så gillar man kanske också tvåan. Men det märks att det är många år mellan produktionerna.
Jag var inte såld på den första, jag är inte såld på den andra. Mer kärlek och mer Hollywood i nummer två, precis som kritikerna säger.