söndag 24 oktober 2010

V. 43

Måndag: Möte inne i stan efter jobbet
Tisdag:
Onsdag: Dejtkväll
Torsdag: Kulturevenemang i from av Eric Gadd
Fredag: Ut med jobbet, halva staben slutar
Lördag:
Söndag: Match och norrlandshäng

Fantastiskt trevligt alltihopa. Swisch kommer det att säga så är även vecka 43 ur världen.

2 kommentarer:

  1. Låter som en helt ok vecka, fast det är som sagt trevligt att ha obokat också.

    SvaraRadera
  2. Omentjej: Verkligen okej! Men om det blir en vana med så här uppbokade veckor kommer jag att bli tokig.

    Men än så länge går det väldigt bra! I like it.

    SvaraRadera