Det där fattar inte jag heller. Men jag liksom du tar tacksamt emot en timme mer sömn!
Viktoria: Jättemärkligt faktiskt. Men snart plockar väl EU bort det också.
Det där fattar inte jag heller. Men jag liksom du tar tacksamt emot en timme mer sömn!
SvaraRaderaViktoria: Jättemärkligt faktiskt. Men snart plockar väl EU bort det också.
SvaraRadera