Vi har så många fina minnen tillsammans och jag är så glad att vi har kunnat kommunicera med varandra fram till slutet. I somras kidnappade jag och mamma henne till Järnäs klubb, eller klöbba' som mormor sa, det är där bilden är tagen. Hon pratade om denna utflykt hela hösten och hur fantastiskt roligt det var! Det var den sista utflykten tillsammans och jag är så glad att vi gjorde den tillsammans. Mamma, mormor och jag.
måndag 22 november 2010
2010-11-22, kl 06.30
Vi har så många fina minnen tillsammans och jag är så glad att vi har kunnat kommunicera med varandra fram till slutet. I somras kidnappade jag och mamma henne till Järnäs klubb, eller klöbba' som mormor sa, det är där bilden är tagen. Hon pratade om denna utflykt hela hösten och hur fantastiskt roligt det var! Det var den sista utflykten tillsammans och jag är så glad att vi gjorde den tillsammans. Mamma, mormor och jag.
Jag beklagar sorgen Sandra! En otroligt fin bild på din mormor! Ta hand om dig!
SvaraRaderaÅhh så fin hon är!!
SvaraRaderaJag är ledsen för din skull S!
Kramar från norrland!
Hon är så fin din mormor!
SvaraRaderaJättefin bild! Jag beklagar, det är så jobbigt när ens nära försvinner. Stor kram till dig!
SvaraRaderaBeklagar sorgen - hoppas dock att hon fick ett riktigt fint liv och ett drägligt avslut.
SvaraRaderaFin bild och fint skrivet! Kram till dig och familjen.
SvaraRaderaAlla: Tack! Jo, min mormor var riktigt fin...på utsidan och insidan. Hennes sista stund i livet var utan smärta, men ingen vet riktigt hur pass mycket hon hängde med i vad som hände runtomkring henne. Hennes liv var fint och hon ångrar nog inget!
SvaraRaderaSötis.