onsdag 3 november 2010

Igår kom vintern till stan

Det regnade iskallt regn från sidan. Det är äkta Stockholmsvinter det!

2 kommentarer:

  1. Låter Göteborschlikt tycker ja'. I Stockholm faller det väl bara dörmskt vit snö på vintern? ;)

    (Gud, vilken onödig kommentar. Förlåt.)

    SvaraRadera
  2. Ponder: Haha! Jag tycker att våra och Göteborschvintrarna är väldigt lika. Förutom att det blåser kuling i Göteborg och endast tröksidvind här nere.

    SvaraRadera