Låter Göteborschlikt tycker ja'. I Stockholm faller det väl bara dörmskt vit snö på vintern? ;)(Gud, vilken onödig kommentar. Förlåt.)
Ponder: Haha! Jag tycker att våra och Göteborschvintrarna är väldigt lika. Förutom att det blåser kuling i Göteborg och endast tröksidvind här nere.
Låter Göteborschlikt tycker ja'. I Stockholm faller det väl bara dörmskt vit snö på vintern? ;)
SvaraRadera(Gud, vilken onödig kommentar. Förlåt.)
Ponder: Haha! Jag tycker att våra och Göteborschvintrarna är väldigt lika. Förutom att det blåser kuling i Göteborg och endast tröksidvind här nere.
SvaraRadera