fredag 19 november 2010

Jobbig dag idag

Tänker på lilla mormor som ligger och kämpar på sjukhuset sedan kl 5 imorse.

Jag önskar och hoppas att dom får ordning på felet eller att hon får lämna oss snabbt. För smärtan hon har nu önskar jag ingen.

Lilla söta mormor.

8 kommentarer:

  1. Men så jobbigt. Min farfar gick nyligen bort och jag lider verkligen med dig. Håller tummarna för att det löser sig snart. Många kramar.

    SvaraRadera
  2. Ivana: Tack! Jag hoppas också att allt löser sig snart...

    SvaraRadera
  3. Vi tänker på dig! Kram från Uppsala!

    SvaraRadera
  4. Therese: Tack! Kram tillbaka!

    SvaraRadera
  5. Usch vad jobbigt. Tänker på dig och din mormor, och hoppas dom du att det blir antingen det ena eller det andra.
    Alla kramar

    SvaraRadera
  6. Ponder: Tack. Det börjar sjunka in nu och det känns helt okej om hon måste lämna oss. Bara hon slipper ha så ont...

    SvaraRadera
  7. Usch, jag beklagar, vet hur det är när ens gamla har ont. Kram!

    SvaraRadera