Norr Went South
lördag 27 november 2010
London - Tate modern
Men jag är lika intresserad som en ointresserad, så jag sitter i en soffa och sitter. Gratis WIFI ska man utnyttja.
Annars fryser vi och äter och fikar. Plus promenerar såklart!
Men just nu sitter jag ner i en nedsutten soffa och har det sp bra när de andra är kulturella och springer runt!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar