men...??
Frk S: ? Vad? *höjer på ögonbrynen och tittar frågande*
Nä men oj så gott!
Miriam: Otroligt gott faktiskt!
men...??
SvaraRaderaFrk S: ? Vad? *höjer på ögonbrynen och tittar frågande*
SvaraRaderaNä men oj så gott!
SvaraRaderaMiriam: Otroligt gott faktiskt!
SvaraRadera