Men du vad fint!
fia: Tackar!
Så fint! Gillar mönstret som blir i taket!
Miriam: Tack! Mönstret blir även på väggen till vänster, lägenhetens tråkigaste vägg! (Kanske inte när lampan är tänd då, men annars.)
Men du vad fint!
SvaraRaderafia: Tackar!
SvaraRaderaSå fint! Gillar mönstret som blir i taket!
SvaraRaderaMiriam: Tack! Mönstret blir även på väggen till vänster, lägenhetens tråkigaste vägg! (Kanske inte när lampan är tänd då, men annars.)
SvaraRadera