fredag 24 december 2010

2 kommentarer:

  1. Åh, såna där skulle man ha! Ryska dockor står högt i kurs i vårt hem.

    SvaraRadera
  2. Miriam: Jag vill också ha såna. Dom är ju superfina!

    SvaraRadera