Norr Went South
onsdag 26 januari 2011
Jag gillar'om
Och om du gillar dom så finns dom för ynka 50 kr på H&M. Verkar inte ha varit deras storsäljare under vintern om vi säger så...
(Om man tittar lite för noga på bilden så ser man att vi skulle behöva en ny TV-bänk.)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar