Norr Went South
lördag 22 januari 2011
Nej, men inte längtar jag efter sommaren. Inte då.
Ni ser ju själva hur hemskt det ser ut!
2 kommentarer:
Therese
23 januari 2011 kl. 21:57
Ja, det var ju rätt hemskt det där alltså...!
Svara
Radera
Svar
Svara
S
23 januari 2011 kl. 22:52
Therese: Ja, hemskt. Usch och fy!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Ja, det var ju rätt hemskt det där alltså...!
SvaraRaderaTherese: Ja, hemskt. Usch och fy!
SvaraRadera