måndag 3 januari 2011

Va? Dom skulle ju till Umeå?

Jag förstår inte riktigt vad dom menar? Planet skulle till Umeå, det landade i Umeå. Inte på det vanliga viset, men ändå...



2 kommentarer:

  1. Hörde det på radion. Förstod inte riktigt heller.

    SvaraRadera
  2. Marcus: Nä, knepigt det där... Men dom kanske inte landade i Umeå. Dom nödlandade i Umeå.

    SvaraRadera