STORT GRATTIS! :) Och den där bilden alltså... Får mig att längta efter både eget bröllop och till och med ett eventuellt vinterbröllop :)
Grattis till er! Gifta sig i snöstormsväder, det är något alldeles särskilt det!
Grattis! Så fina ni är! :)
Therese: TACK! Det går att ordna vinterbröllop fler år.Miriam: Ja, visst är det. Men vissa snöstormar är ju värre än andra...dom i inlandet kan verkligen vara från sidan!Viktoria: Tack så mycket!
STORT GRATTIS! :) Och den där bilden alltså... Får mig att längta efter både eget bröllop och till och med ett eventuellt vinterbröllop :)
SvaraRaderaGrattis till er! Gifta sig i snöstormsväder, det är något alldeles särskilt det!
SvaraRaderaGrattis!
SvaraRaderaSå fina ni är! :)
Therese: TACK! Det går att ordna vinterbröllop fler år.
SvaraRaderaMiriam: Ja, visst är det. Men vissa snöstormar är ju värre än andra...dom i inlandet kan verkligen vara från sidan!
Viktoria: Tack så mycket!