måndag 7 februari 2011

Idag firar vi Pappersbröllop

Två år sedan vi blev man och hustru i snöstormsväder uppe i norrland. Mysigt!

4 kommentarer:

  1. STORT GRATTIS! :) Och den där bilden alltså... Får mig att längta efter både eget bröllop och till och med ett eventuellt vinterbröllop :)

    SvaraRadera
  2. Grattis till er! Gifta sig i snöstormsväder, det är något alldeles särskilt det!

    SvaraRadera
  3. Therese: TACK! Det går att ordna vinterbröllop fler år.

    Miriam: Ja, visst är det. Men vissa snöstormar är ju värre än andra...dom i inlandet kan verkligen vara från sidan!

    Viktoria: Tack så mycket!

    SvaraRadera