Norr Went South
lördag 19 februari 2011
Ikväll
Ikväll håller vi alla tummar för Simon. Simon är en före detta Umeåbo som jag sjungit i kör tillsammans med. Helt plötsligt står han i TV och ska sjunga. Sjukt! Men skoj. Jag har inte hört låten, jag vet ingenting, men jag håller på Simon ändå!
1 kommentar:
Frk S.
19 februari 2011 kl. 17:44
Vi borde gjort det till en event. Vilken miss. Fast det är ju nån timme kvar, välkommen:)
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Vi borde gjort det till en event. Vilken miss. Fast det är ju nån timme kvar, välkommen:)
SvaraRadera