Norr Went South
torsdag 24 februari 2011
Jag vill sova
Men jag måste se Hellner ta VM-guldet innan jag lägger huvudet på kudden. Jag satt på blå linje när själva loppet gick av stapeln. Inte okej!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar