I vanliga fall röken, men nu när vi haft snö i ett halvår vete tusan. Lika illa tror jag min röst blir. Fast här övergick snön tack & lov i regn.
Kombon kanske?
Omentjej: Den är svår, det är den. Snö nu är big fail och röka i busskuren också. Man kan väl ta två kliv ut?Marcus: Verkligen klokt sagt.
I vanliga fall röken, men nu när vi haft snö i ett halvår vete tusan. Lika illa tror jag min röst blir. Fast här övergick snön tack & lov i regn.
SvaraRaderaKombon kanske?
SvaraRaderaOmentjej: Den är svår, det är den. Snö nu är big fail och röka i busskuren också. Man kan väl ta två kliv ut?
SvaraRaderaMarcus: Verkligen klokt sagt.