torsdag 31 mars 2011

Vad är värst?

Att det snöar lapphandskar eller att människor röker i busskurer?

3 kommentarer:

  1. I vanliga fall röken, men nu när vi haft snö i ett halvår vete tusan. Lika illa tror jag min röst blir. Fast här övergick snön tack & lov i regn.

    SvaraRadera
  2. Omentjej: Den är svår, det är den. Snö nu är big fail och röka i busskuren också. Man kan väl ta två kliv ut?

    Marcus: Verkligen klokt sagt.

    SvaraRadera