Norr Went South
fredag 15 april 2011
å, ä och ö
Jag använder mig av Photobucket för bilderna här på bloggen. Funkar superbra!
Men jag kan inte skriva å, ä och ö -det stör mig! Om någon kan hjälpa mig med det så blir jag överlycklig!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar