Snyggt foto!
Snyggt!Vi har 15cm höga pioner med knoppar i rabatten!! Jag är helt chockad. De kommer ju blomma i maj!
Therese: Tack! Taget på ett träd i Gröndal!Omentjej: Tack! Oj, dom pionerna har jobbat på bra. Synd bara att dom kanske blommar ut så tidigt... Men det ska ju bli lite kallare, så dom kanske saktar ner?!
Snyggt foto!
SvaraRaderaSnyggt!
SvaraRaderaVi har 15cm höga pioner med knoppar i rabatten!! Jag är helt chockad. De kommer ju blomma i maj!
Therese: Tack! Taget på ett träd i Gröndal!
SvaraRaderaOmentjej: Tack! Oj, dom pionerna har jobbat på bra. Synd bara att dom kanske blommar ut så tidigt... Men det ska ju bli lite kallare, så dom kanske saktar ner?!