måndag 25 april 2011

Alltså, naturen!

3 kommentarer:

  1. Snyggt!

    Vi har 15cm höga pioner med knoppar i rabatten!! Jag är helt chockad. De kommer ju blomma i maj!

    SvaraRadera
  2. Therese: Tack! Taget på ett träd i Gröndal!

    Omentjej: Tack! Oj, dom pionerna har jobbat på bra. Synd bara att dom kanske blommar ut så tidigt... Men det ska ju bli lite kallare, så dom kanske saktar ner?!

    SvaraRadera