Norr Went South
onsdag 20 april 2011
Nästa säsong
När man läser det
här
får man ju lite hopp om hösten och nästa säsong.
Om du inte är intresserad av hockey eller MoDo så behöver du inte läsa. Då är det rätt ointressant läsning faktiskt.
2 kommentarer:
F. Timeus
21 april 2011 kl. 00:08
Jag tyckte det var ett bra inlägg. Som vanligt.
Svara
Radera
Svar
Svara
S
21 april 2011 kl. 07:30
timeus: Men så har du MoDo i hjärtat också!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Jag tyckte det var ett bra inlägg. Som vanligt.
SvaraRaderatimeus: Men så har du MoDo i hjärtat också!
SvaraRadera