Norr Went South
fredag 22 april 2011
Sko dig glatt!
Jag blir glad av mina nya tygdojjor! Tydligen blir mina kollegor också det. Dessvärre är de av det billigaste laget, så man får använda dom sparsamt. Annars är dom nog ett minne blott när självaste sommaren är här.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar