Så fint det blev! Grattis till ny fasad.
Frk S: Very welcome to come and inspektera någon dag! Kanske lite rosé på balkongen när trallen är på plats!?
Så fint det blev! Grattis till ny fasad.
SvaraRaderaFrk S: Very welcome to come and inspektera någon dag! Kanske lite rosé på balkongen när trallen är på plats!?
SvaraRadera