onsdag 18 maj 2011

Tjopp! Tjopp! Så hade jag ätit opp.

2 kommentarer:

  1. Mmmmmmm!! Här blev det kronärtskocka, tomat, getost och cornichons (halsbrännan är för tillfället besegrad).

    SvaraRadera
  2. Omentjej: Cornichons skulle jag kunna äta som lördagsgodis. Tillsammans med gröna oliver och kapris av olika storlekar!

    SvaraRadera