Mmmmmmm!! Här blev det kronärtskocka, tomat, getost och cornichons (halsbrännan är för tillfället besegrad).
Omentjej: Cornichons skulle jag kunna äta som lördagsgodis. Tillsammans med gröna oliver och kapris av olika storlekar!
Mmmmmmm!! Här blev det kronärtskocka, tomat, getost och cornichons (halsbrännan är för tillfället besegrad).
SvaraRaderaOmentjej: Cornichons skulle jag kunna äta som lördagsgodis. Tillsammans med gröna oliver och kapris av olika storlekar!
SvaraRadera