fredag 24 juni 2011

GLAD MIDSOMMAR!!!




Väderrapporterna från runt om i landet tyder på att vi drog storvinsten i år. Strååålande sol och värme!

Det tackar vi ödmjukast för och äter saffranspannkaka i gräset.

1 kommentar:

  1. Grattis till sol och värme! Här är det regnfritt, så jag har väl dragit nån slags vinst jag med!

    SvaraRadera