Norr Went South
fredag 24 juni 2011
GLAD MIDSOMMAR!!!
Väderrapporterna från runt om i landet tyder på att vi drog storvinsten i år. Strååålande sol och värme!
Det tackar vi ödmjukast för och äter saffranspannkaka i gräset.
1 kommentar:
Miriam
24 juni 2011 kl. 22:49
Grattis till sol och värme! Här är det regnfritt, så jag har väl dragit nån slags vinst jag med!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Grattis till sol och värme! Här är det regnfritt, så jag har väl dragit nån slags vinst jag med!
SvaraRadera