tisdag 28 juni 2011

Två dagar i rad!

Världens lyx två kvällar i rad! Tänk att jag bor så nära klippor som man kan gå till varje kväll. Lyxigt!



2 kommentarer:

  1. Nu finns Lofotstips på bloggen :)

    SvaraRadera
  2. Ja verkligen! Är det något jag saknar här i Uppsala så är det bristen på vatten. (Inte kranvatten dårå och Fyrisån räknas faktiskt inte!)

    SvaraRadera