Nu finns Lofotstips på bloggen :)
Ja verkligen! Är det något jag saknar här i Uppsala så är det bristen på vatten. (Inte kranvatten dårå och Fyrisån räknas faktiskt inte!)
Nu finns Lofotstips på bloggen :)
SvaraRaderaJa verkligen! Är det något jag saknar här i Uppsala så är det bristen på vatten. (Inte kranvatten dårå och Fyrisån räknas faktiskt inte!)
SvaraRadera