Proffsig kjolföring! :)
och var kortmörk!
Viktoria: Javisst! Det var hopp nummer två. Jag hade lärt mig! fia: Eller hur. Blev sugen...
Det eviga hårvelandet. kortlångtkortlångt, jag känner igen mig. För att inte tala om ljustmörktljustmörkt.
Proffsig kjolföring! :)
SvaraRaderaoch var kortmörk!
SvaraRaderaViktoria: Javisst! Det var hopp nummer två. Jag hade lärt mig!
SvaraRaderafia: Eller hur. Blev sugen...
Det eviga hårvelandet. kortlångtkortlångt, jag känner igen mig. För att inte tala om ljustmörktljustmörkt.
SvaraRadera