lördag 9 juli 2011

Förra året hoppade jag studsmatta i Oslo den här dagen!

4 kommentarer:

  1. Proffsig kjolföring! :)

    SvaraRadera
  2. Viktoria: Javisst! Det var hopp nummer två. Jag hade lärt mig!

    fia: Eller hur. Blev sugen...

    SvaraRadera
  3. Det eviga hårvelandet. kortlångtkortlångt, jag känner igen mig. För att inte tala om ljustmörktljustmörkt.

    SvaraRadera