Norr Went South
torsdag 4 augusti 2011
Jag behöver tips!
Imorgon ska jag beträda mark i Dalarna. Sedan går jag där till söndag. Är det någon som har koll på loppisar där? BRA loppisar! I närheten av Leksand exempelvis. Eller någon annanstans. Jag är bilburen!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar