Norr Went South
onsdag 10 augusti 2011
Så fint!
Man tar ett gammalt foto och applicerar det på den här tiden. Man återupplever alltså ett kärt (?) ögonblick igen.
Fantastiskt fint! Kika
här
. Dear Photograph heter sidan.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar