Norr Went South
torsdag 22 september 2011
Dark
Det där mörkret som infinner sig på morgontimmarna när väckaren ringer. Det mörkret är lite obehagligt. Redan mörkt liksom?
Känns det inte lite för tidigt?
Okej i November, men inte i September.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar